onze school
Op De Bataaf geloven we er sterk in dat kinderen tijdens samenwerkingsopdrachten goed kunnen ontwikkelen. Onze leeromgeving is ontworpen om samenwerking te stimuleren op verschillende manieren.
Kinderen ontwikkelen essentiële samenwerkingsvaardigheden door te werken met leeftijdsgenoten. In diverse opdrachten moedigen we onze leerlingen aan om ideeën uit te wisselen, creatief te denken en samen te werken aan uitdagende opdrachten. Deze samenwerking versterkt niet alleen hun cognitieve kennis maar ook hun sociale vaardigheden.

Op onze school streven we naar een evenwichtige ontwikkeling van zelfstandigheid en samenwerking. Op de werkplanning staat duidelijk aangegeven of opdrachten individueel op gezamenlijk gemaakt mogen worden.